Як облаштувати деформаційний шов?

Мости, естакади, шляхопроводи, дорожні розв'язки створюються для подолання перешкод. Найчастіше — це річки, ділянки зі складним рельєфом, автотранспортні та залізничні дороги. У сучасному мостобудуванні переважає будівництво із залізобетону. Тому при зведенні таких штучних будов конструктив споруди передбачає розміщення деформаційних швів.
Деформаційні шви в мостах розташовуються між прогоновими будовами. Забезпечують рівномірний розподіл навантажень, які можуть бути спричинені механічними та кліматичними впливами, горизонтальними, лінійно-вертикальними, кутовими переміщеннями.
Раніше для облаштування таких швів застосовувалися смоли. Мета смоли полягала в наступному: смола вирішувала завдання гідроізоляції і компенсації деформацій, що виникають.
Сучасне будівництво мостів передбачає будівництво конструкції, що займають набагато більші площі, що призвело до необхідності розміщення деформаційних швів великої ширини. У разі застосування мастик стає недоцільним. Мастика за своїми технічними властивостями неспроможна витримати такі високі деформації. Вже в процесі експлуатації в місцях деформаційних швів з'являються ями, асфальт розтріскується або піднімається бугром вище за основний рівень покриття. Деформаційні шви в мостах
Саме рішення таких технічно складних завдань фахівці ТМ «АРФЕН» розробили високоміцні системи профілів для деформаційних швів. Мостові та дорожні з'єднання з високоякісної сталі та міцної гуми здатні забезпечувати максимально тривалий період експлуатації бруківки. Сталеві елементи забезпечують витривалість та стійкість до зношування під впливом високих навантажень і чудово компенсують зрушення та коливання споруди внаслідок різноманітних впливів. Водночас гумова прокладка поглинає коливання моста або естакади, пом'якшує тертя сталевих деталей та забезпечує водонепроникність деформаційного шва.
Тому ми рекомендуємо застосовувати профіль для деформаційних швів ТМ «АРФЕН» як оптимальний варіант для обладнання деформаційних швів у мостах, дорогах, естакадах та автомагістралях.